Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 1 octombrie 2017

Cea mai plăcută și folositoare activitate după o cană cu vin Jidvei


 Era toamnă, adunam cu recunoștință roade de pretutindeni și era ploaie și îmi era frig. Seva viilor dădea în clocot, trupul meu simțea nevoia să dea viață că doar pentru asta era făcut. L-am chemat pe domnul meu la ces sacru de asfințit și i-am spus:
„Eu sunt pământul roditor! Dispun de vigoare, de toate sevele din univers ca în mine să crească și să rodescă sămânța de viață. Așa apar florile, vița-de-vie, grâul si copacul. Dacă femininul și masculinul nu ar interacționa, dacă nu ne-am abandona iubirii, ne-am usca pe rând, iar neamul ar fi supus pieirii.
Bea, dragul meu, un pahar de vin Ana Sauvignon Blanc produs de Jidvei și, hai să ne indeplinim menirea!
Doar un pahar, să nu se creadă că am facut cel mai frumos și util lucru din lume la beție! Eu am să-l beau pe jumătate, restul îl umplu cu speranța că datorită ție voi deveni o femeie împlinită, adică mamă.
Hai să ne abandonăm clipelor, să ne lăsăm purtați până la nori de iubire, să ne inunde în cascade fericirea până la epuizare, iar la sfârșit, când vom rămâne înlănțuiți, să fim siguri că fiul sau fiica noastră prinde contur în trupul meu!
Am comandat elixirul dragostei noastre, băutura afrodisiacă din magazinul online deschis de curând de Jidvei. 
Au 2500 de hectare de vie, prin urmare în sticlă se afla zeamă de strugure și nu preparate chimice obținute în laborator. Să bem un vin natural, în cinstea unei viitoare mămici naturale!

Doar plăcerea de a bea un vin curat si bun cu note de caisă, piersică, lămâie, grapefruit și codiță de roșie rivalizează cu plăcerea infinită a dragostei împlinite. Tu și eu, în intimitate ciocnim un pahar de vin, ne șoptim la ureche și dăm viață iubirii noastre. Nimic nu este mai frumos!
Va fi o iubire cu ochi negri ca ai tăi sau albaștri ca ai mei, cu suflet curat si personalitate. Va fi un om de omenie, care ne va duce numele și o parte de trăsături mai departe, când noi nu vom mai fi și ne va îngriji mormântul fiindcă nu ne-a fost stearpă iubirea și ne-a fost de folos vinul.”
Iar după o vreme, am adus pe lume o fetiță, căreia i-am pus numele Ana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu