Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 12 octombrie 2017

Grădina cu trandafiri

Schiller afirma că:„Femeia este un trandafir ceresc în viaţa pământeană”, iar parafrazându-l voi considera mereu trandafirul floarea vieții.
Un trandafir frumos e viața, dar țepii servesc ca armă de apărare. Să nu fii jefuit de tot ceea ce ai, nu poti fi mereu un trandafir înmiresmat al bunătății, ci trebuie să spui:„Dacă nu te oprești și vei continua să mă ataci, mă înfig în carnea ta cea rea!”
Of, în prag de toamnă, trandafirul este cel care își pierde cu demnitate petală după petală, fără să plângă și fără să-și poată masca infirmitatea. El nu-și poate pune extensii de petale sau perucă și nu poate restaura nimic din aspectul său glorios din timpul verii.
 Atunci le arată el oamenilor frumoși ce preț are frumusețea fizică și cât de mult s-au păcălit cei care nu și-au cultivat grădină sufletului și a spiritului cu trandafiri.
Cât avem frumusețea fizică să ne facem și provizii interioare. Trandafirul este floarea vieții fiindcă orice poveste de iubire începe cu un trandafir roșu oferit fetei iubite, urmat de doi trandafiri în obrajii ei și doi în ai lui, când îl sărută în semn de mulțumire.
Iată de ce m-am gândit să le las urmașilor o grădină cu trandafiri celebrii cumparați de pe FamousRoses.eu.
Trandafirii aceia parfumați și delicați din care bunica făcea dulceață și sirop să fie podul de flori între mine și nepoți, între mine și cei care mi-au apreciat ideile și mi-au acceptat defectele și care m-au iertat fiindcă nu am știut că mă iubesc în ascuns sau nu m-am putut ridica la nivelul așteptărilor lor.
Și pentru toți oamenii care vor să pună bazele unei gradini a iertării, fiindcă trandafirii împacă îndrăgostiții care se despart pentru a fi mai uniți că niciodată, te informez că aici găsești “the best roses for your garden”.
Găsești aici Black Baccara : Trandafir cu Flori Mari : Meilland : Franta, iar admiratorii grădinii tale vor crede că ți-a fost dăruit de vreun sultan, care l-a plătit cu saci intregi de aur sau cu diamante negre. În realitate el a costat 14,40 de euro. Grădina ta, mândria ta spune multe despre caracterul tău.
Dacă îngrijești cu drag florile și investești în cele rare înseamnă că te înconjori de atâta frumusețe pentru ca sufletul tău să devină esență de parfum ceresc, mare de petale ce vindecă rănile celor din jur, cea mai frumoasă grădină cu trandafiri din lume!
Trandafirii ne fac mai buni și mai frumoși fiindcă pentru că reușim să prezentăm o altă frumusețe decât cea personală în modul cel mai dezinteresat cu putință.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu