Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 13 octombrie 2017

Repatriere postumă


Oftează toamna când își vede frunzele căzând moarte din copaci. Se desprind de familiile lor în zbor călător spre moarte. Uneori, frunzele fragile se inițiază în moarte din vară. Cele fragile nu-i rezistă soarelui arzător, se usucă și mor înainte de vreme.
Câtă vreme moartea nu ne atinge sufletele și nu ne ia tot ce ne este mai drag, o percepem ca fiind normalitate. Când se apropie de casa noastră, urlăm de durere ca niște ființe injunghiate. Din decență, păstrăm în noi lacrimi și țipete, dar tristețea ne copleșește. Sufletul se ofilește de dorul celor plecați pe care îi aștepți și nu mai vin, cu care vorbești și nu-ți răspund, mai apar in vis de câteva ori, apoi dispar definitiv de parcă nici nu au fost. Iar dimineața, când visul a dispărut, perna ți-e plină de lacrimi:
-Ah, de ce nu ai rămas cu mine sau de ce nu m-ai luat într-o lume mai bună, întrebi retoric?
De la fereastră, moartea îți face în ciudă zăludă:
-Simplu, fiindcă nu l-am lăsat eu!
Cel mai trist este insă să te înghită un pământ străin. Al tău de-acasă te acoperă cu milă, cei dragi vin să te viziteze la mormânt, departe ești abandonat definitiv uitării, buruienile iți acoperă fruntea și ochii. Așa se explică versurile cu valoare testamentară:

„Și de o fi să mor o dată las cu jurământ
Să mă îngroape în satul meu la umbră de nuc
Din pământ pământ m-oi face, dar sufletul meu
Să rămână în locul care mi-o fost drag mereu.”


Si de o fii sa mor o data las cu juramant
Sa ma ingroape in satul meu la umbra de nuc
Din pamant pamant moi face dar sufletul meu
http://Versuri.ro/w/2sp2
Sa ramana in locul care mi-o fost drag mereu
 Și pentru că în trecut nu existau servicii de repatriere decedati Italia
să  punem noi o floare la mormintele eroilor necunoscuți din România în speranța că și cei de dincolo de hotare vor face la fel pentru morții noștri, iar în prezent să nu-i mai lăsăm pe cei dragi în cimitire străine!
Este condamnabil să îi abandonăm pe tărâm străin, când serviciile profesionale de repatriere oferite de www.Repatriere-Romania.ro. sunt intens mediatizate si apreciate de cei aflați în necaz. Merită toată recunoștința din lume firma care se ocupă de repatriere decedati Germania și care face tot ceea ce este mai greu si mai dureros pentru întoarcerea celui drag acasă.
Datorită profesionalismului și dăruirii lor nu vor mai exista morminte necunoscute, in fața cărora nu are cine să spună o vorbă bună sau să plângă.
Eradicare mormintelor necunoscute este un act sacru de dreptate. Dacă omul drag a plecat din țară pe jos sau înghesuit într-o mașină plină de oameni pribegind prin lume în căutarea norocului, să-l aducem acasă în ultima lui călătorie într-o mașină de lux!

Consiliere în cazul în care ai un deces în familie, iar decedatul se află în străinătate.

Știu că îți este greu și toate vorbele mele de îmbărbătare și de încurajare nu fac decât să sporească durerea din tine. În momentele de cumpănă sufletească toți ne purtăm ca în copilărie. Când ne întreabă cineva de ce plângem sau ce ne doare și ne roagă să nu mai suferim, plângem mai tare și mai tare, încât avem impresia că vom muri plângând. Numai cine nu a avut un deces în famile nu știe cum lacrimile îți inundă sufletul și chipul în acele momente.
Cu toate acestea ești răspunzător de organizarea ceremoniei funerare a celui ce ți-a aparținut și de care nu te poți dezice acum când are nevoie de tine.
Iată ce ai de făcut:
1) Intră pe site-ul Repatriere-Romania.ro. și solicită-le ajutorul fiindcă vor face totul la superlativ!
2) Dacă ai semnat contract cu ei, încetează să te mai gândești la detalii chinuitoare cum ar fi: „Cum voi călători eu, gândindu-mă că îl aduc mort acasă? De unde să încep? Cine mă ajută să întocmesc actele, să-l îmbălsămez, să-l spăl și să-l îmbrac să fie elegant, decent, un mort desăvârșit când va sosi acasă? Ce tip de sicriu trebuie să cumpăr? Dacă nu ne vor da voie să plecăm acasă? Cine mă va ajuta să manipulez sicriul până la mașină? Ce mașină? Doamne, uitasem că trebuie și mașină să-l aduc!”
3) Alege tot ceea ce este mai bun și mai frumos pentru mortul tău, să nu te simți niciodată vinovat față de el! Ține cont de dorințele și gusturile lui! Dacă detesta negrul, firma deține și mașini albe și îl poți aduce acasă cu cea mai bună dintre ele. Dacă iubea pădurea și obiectele din lemn masiv, comandă-i un sicriu bun, de calitate și cele mai bune haine , fiindcă o faci pentru ultima dată!
Roagă-i să facă și o cosmetizare facială cum numai ei știu, de dragul celui care ținea și credea în frumusețea lui.
Sper ca sfaturile mele să fie de folos și să nu lași ca sufletul celui abandonat printre străini să strige către tine și să te blesteme că nu l-ai adus acasă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu