Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 31 octombrie 2017

Te rog nu pleca, ține-mă de mână!

Dimineața merg în vârful picioarelor ca un spirit bun ca ea să nu se trezească. Are ochi albaștri, cârlonți de aur, gene lungi și întoarse de copil frumos și nevinovat și gură de cireașă coaptă.
Când îmi prinde cojocul se bagă în el și îmi spune rugător:
-Mami, ia-mă cu tine!
Nu pot să o iau la serviciu, chiar dacă ea este cuminte și nu ar deranja pe cei din jur.
O las supărată. Când doar suspină, totul este mai ușor, când plânge din toată inima, nu mai sunt bună de nimic toată ziua. Mă urmăresc ochii ei plini de lacrimi și glasul ușor răgușit prin care-și strigă durerea toată ziua.
 Atunci îi spun și eu cum îmi zice ea când iese la plimbare în parc cu altcineva:
-Nu pânge, c-a venit înapoi!
Aștept nerăbdătoare să mă întorc la ea. De fapt nu ne-am despărțit o clipă, fiindcă este vie în inima mea. Știu sigur când s-a liniștit după plecarea mea, când i-a dat să mânânce bunica, ora când a fost pusă la culcare, am ascultat și eu povestea cu ea și i-am văzut chipul semiadormit zâmbind în timp ce spunea:
-Când mă voi tlezi, mama va fi cu mine, neștiind că eu am fost cu ea mereu!
Sunt îngerul păzitor care-i monitorizez respirațiile, surâsul, clipele telefonic. Ca să nu fiu văzută (chiar dacă îmi fac în mod conștiincios munca, se știe ce cred șefii despre vorbitul la telefon în timpul programului), mă ridic și merg la baie.
-Mama, dacă pleci, cel puțin lasă-mi o palte din tine să mă țină de mână, îmi spune într-o dimineață premergătoare despărțirii în lacrimi.
„Copilul meu se face pe zi ce trece mai înțelept, îmi spun căutând un magazin cu brățări personalizate , coliere cu nume și brățări pentru copii. Îi voi găsi o brățară frumoasă pe care i-o voi pune pe mânuța mică, spunându-i că mama o ține de mână până la întoarcerea de la serviciu, iar în inimă și când va fi mai mare ca ea. Probabil voi comanda și eu o „brățară geamănă” să știe că și ea mă ține de mână.
Caut, caut, caut. La serviciu, colega de birou ridică mâna veselă:
-Fetelor, vreți să vedeți cum arată împăratul micuț din casa mea pentru care întârzii în fiecare dimineață de la serviciu? Trebuie să stau și să-l împac și să-i promit câte în lună și în stele să pot pleca. Acum vă spun și vouă, celor care aveți micuți acasă, care nu vă lasă să plecați la timp la serviciu: Ingriko.ro vă oferă terapii care fac despărțirile de moment mult mai ușoare! În timp ce eu port Bratara foto gravura, banut 16mm argint 925 rodiat, el se uită acum la chipul meu, fiindcă poartă la incheietură o bijuterie care să-l liniștească aleasă de mine cu infinită iubire de la raionul de brățări copii!
Cu 400 de lei, am făcut cea mai eficientă terapie a iubirii în familia noastră: băiețelul nostru drag poartă două brățări pe care sunt gravate chipul părinților, iar noi simțim alături chipul său frumos, nevinovat, cu infinită nevoie de iubire...
 Tot ce mi-a rămas este să comand și eu bijuteriile și să fac despărțirile matinale mai suportabile!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu