Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 16 ianuarie 2018

Balada resetării din 2018



Și-am zis verde didițel
Anul nou și tinerel
Înăltuț și frumușel
Dădu cu ochii de mine
Și fiindcă-mi dorea bine
Îmi spuse verde în față
Să îmi schimb a mea viață:
-Pe șolduri în sus
Grăsime s-a pus,
De la piept în jos

Ce văd e dizgrațios.
Te scanez și văd în tine
Inima e în grăsime,
Ficatul e iritat
Căci haotic ai mâncat.
Resetează-te frumos
Să fii mereu sănătoasă
 Și în formă și frumoasă!
Când vorbea îmi aminteam
Cum diete începeam,
Și după ce le sfârșeam
Grăsimea la loc puneam.
Tot efortul se surpa
Și-așa viața îmi trecea...
Acum n-am haine frumoase
Și port haine pentru grase...
Când alerg tot obosesc
Și oasele-mi chinuiesc.
Mai ușor îmi spun etatea
Decât sincer greutatea!

-Știi cu Reset efortul este răsplătit
Aici peste 5000 de oameni au slăbit
Căci le-a fost educat apetitul
Și un succes le-a fost slăbitul!
În prima lună
Îți dau ei mâncare bună
Visul să ți-l împlinești
Și sănătos ca să slăbești.
Și te educă răbdător
Ce să mănânci de-a lungul anilor.
Iar din a doua lună
Vei alege tu hrana bună.

...Și-am zis verde didițel,
Anul nou și frumușel
Care s-a mai împlinit
Pe stradă m-a întâlnit
Nu mă privește cu milă
Și îmi zice:
-Ce frumoasă ești, copilă!
Ce față, ce siluetă
Parcă ai fi o vedetă!
Nu ești liberă cumva
Să mergem la o cafea?
De te vede cineva
În partid sigur te-o lua
Și dacă nu-ți va fi lene
Vei conduce la Interne!!!
Îl privesc de sus în jos
Și îi răspund mofturos:
-Tu m-ai sfătuit frumos
Nu vreau să-mi fii păgubos
Eu vreau să trăiesc frumos,
Limite mi-am resetat
De ce mă duci în păcat???










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu